
Psychobiologia subkomórkowa
Umożliwia dotarcie, uzdrowienie i integrację głębszych obszarów świadomości, do których pracując innymi metodami terapeutycznymi nie ma dostępu.
WięcejCentrum Świadomości
Kodeks etyczny i jego procedury służą szczególnej relacji i odpowiedzialności terapeutycznej, pomiędzy Klientem i Terapeutą. Relacja ta oparta jest o podstawowe standardy, umożliwiające prawidłowy przebieg oraz realizacje celu terapii.
⇨ sformułować przejrzysty kontrakt z klientem, precyzujący cele sesji oraz warunki finansowe;
⇨ zachować poufność i właściwie zabezpieczyć dane osobowe, informacje otrzymane od Klienta oraz zapisy z sesji, z uwzględnieniem sytuacji wyjątkowych, przewidzianych prawem a także zapewnć Klientowi dostęp do jego danych osobowych zgodnie z wymaganiami RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r);
⇨ rzetelnie ocenić zdolność i motywację Klienta do używania i integrowania stosowanych technik i metod terapeutycznych;
⇨ określić obszar odpowiedzialności Klienta za siebie i jego własny stan psycho-fizyczny;
⇨ wyjaśnić przeciwskazania, potencjalne zagrożenia oraz ryzyko związane z terapia;
⇨ prowadzić swoją praktykę wyłącznie w obszarze, w którym posiadam zawodowe i specjalistyczne kompetencje uzyskane w procesie szkoleń i praktycznego doświadczenia;
⇨ skierować Klienta do innego terapeuty, praktykującego w dziedzinie, której dotyczy problem, a wykracza poza moją specjalizację;
⇨ pozostawać w regularnej superwizji; poszerzać wiedzę, dbać o własny rozwój osobisty i zawodowy;
⇨ kierować się podstawowym celem terapeutycznym jakim jest dobro klienta;
⇨ stworzyć zdrową, profesjonalną przestrzeń umożliwiającą i wspierającą wzajemną komunikację oraz pracę terapeutyczną,
⇨ respektować autonomię, godność i system wartości Klienta oraz podstawowe prawa człowieka;
⇨ powstrzymać się od wszelkich ocen moralnych, od uprzedzeń czy dyskryminacji Klienta
⇨ rozwiązać kontrakt i skierować Klienta do innego terapeuty w przypadku wystąpienia – utrudniających lub uniemożliwiających pracę – różnic kulturowych, ideologicznych, religijnych itp.
⇨ dostarczyć za zgodą lub na prośbę Klienta, dostępne źródła wiedzy, materiały edukacyjne, sieci wsparcia i inne informacje wspierające rozwój i zdrowie Klienta;
⇨ unikać relacji, ograniczających moją bezstronność lub prowadzić do konfliktu interesów.